Представники компанії поділилися результатами роботи, а також розповіли про плани на найближчий рік.
Підсумки діяльності Брендів PEUGEOT, CITROЁN, DS Automobiles і OPEL
Минулий 2020 рік виявився непростим для всього світу в цілому, і для України зокрема. Негативна ситуація, пов'язана з карантинними обмеженнями, складністю прогнозування завтрашнього дня, і навіть короткочасне повне закриття автосалонів, позначилися на українському автомобільному ринку - за підсумками 2020 року в Україні продано 95,5 тис. Автомобілів (легкові і комерційні), що на 2,2 % менше рівня продажів в 2019 році. Однак за підсумками 2020 року, Бренд PEUGEOT добився історичного результату на українському автомобільному ринку: 5 місце в загальному заліку! Також в 2020 році зафіксований вражаюче зростання продажів - на 28,5% щодо показників 2019 року. Загалом реалізовано понад 4,3 тис. Автомобілів. Відмінні результати на ринку України до знакової події в історії PEUGEOT - 210-річного ювілею Бренда!
В непростих умовах найкраще видна робота по-справжньому активних підприємств. Одним із прикладів цього є Бренд CITROЁN, який зміг не тільки утримати, але навіть наростити свою частку на ринку: понад 3% і 13 місце в загальному заліку Брендів на автомобільному ринку України. За 2020 рік в Україні було реалізовано 2 940 автомобілів CITROЁN (легкові і комерційні LCV), що на 25,4% більше показників 2019 року. Причому хорошим продажам сприяли як вже відомі моделі, так і новинки Бренда.
У свою чергу і Бренд DS Automobiles в 2020 році продовжив активно заявляти про себе на ринку і збільшувати продажі. Так, за 2020 рік Бренд показав вражаючий ріст продажів щодо попереднього року, який склав 286%, з 108 реалізованими автомобілями. Дані результати вкотре доводять, що DS Automobiles вибрав правильну стратегію розвитку і має відмінні перспективи на ринку України.
Чи не здає позиції і Бренд Opel, який в 2019 році пройшов повний «перезапуск» в Україні. Нова модельна лінійка легкових і LCV автомобілів, оновлена дилерська мережі і нові зручні супутні послуги дозволили завершити 2020 рік з позитивною динамікою продажів: реалізовано 732 автомобіля (легкові і LCV), що на 84% більше показників за 2019 рік.
Запуск нових продуктів Брендів PEUGEOT, CITROЁN, DS Automobiles і OPEL
Однією з головних складових популярності і зростання продажів Брендів Групи Stellantis на ринку України є, перш за все, грамотно сформована модельна лінійка. Тому і в 2021 році PEUGEOT, CITROЁN, DS Automobiles і OPEL буде чим здивувати покупців.
Бренд PEUGEOT вже з початку року порадував відразу 4 новинками. Так, ще в грудні 2020 року було презентовано Новий PEUGEOT 3008 - найтитулованіший кросовер Бренда PEUGEOT. Слідом за ним стартував продаж і Нового PEUGEOT 5008, який пропонується відразу в топових комплектаціях - для вашого максимального комфорту і безпеки. І ось уже в березні, Бренд PEUGEOT оголосив про всеукраїнський старт продажів нового покоління моделі 208: стильного, компактного, сучасного хетчбека. І тепер ми очікуємо в жовтні Новий PEUGEOT 308, світова презентація якого відбулася 18 березня. Це гідний спадкоємець свого успішного попередника: понад 700 тис. Проданих автомобілів, маса нагород - включаючи і престижний титул «Автомобіль року 2014».
Бренд CITROЁN в свою чергу готується відкрити нову сторінку своєї історії з гучним поверненням на ринок своїх крос-хетчбеків разом з Новим С4. Ці крос-хетчбеки новітнього покоління задають нові стандарти в компактному сегменті, привносячи в нього фірмові риси Citroеn. Всі подробиці очікуються в червні 2021 року. Наступним на черзі Новий SUV CITROЁN C3 Aircross, який став більш зрілим. Новинка CITROЁN C3 Aircross - це дуже універсальний кросовер: він зберіг всі позашляхові якості завдяки системі Grip Control® і функції допомоги при спуску зі схилу. Зустрічайте у дилерів Бренда CITROЁN вже в серпні місяці.
У 2019 відбулося повне «перезавантаження» Бренда Opel: оновилася модельна лінійка, з'явилося 2 седана і 2 кросовера. У свою чергу, 2020 року відзначився «перезавантаженням» LCV лінійки Бренда - були запропоновані нові вантажні і вантажопасажирські фургони, а також пасажирські версії венів. І тепер Бренд продовжує активну роботу над розширенням власної модельної лінійки. Так, в березні в Україні стартували продажі оновленого Opel Crossland. Автомобіль зберіг всі колишні переваги добре відомої моделі Opel Crossland X, але тепер готовий додати нові - новий дизайн, нові технології, нові версії для покупців! А вже в липні Бренд Opel представляє друге покоління свого компактного бестселера: потужного, динамічного, абсолютно нового Opel Mokka, в якому ідеально поєднуються веселу вдачу і сучасні технології.
Слідом за моделями DS 7 CROSSBACK і DS 3 CROSSBACK, Бренд DS Automobiles представляє розкішний седан DS 9, який готується очолити модельну лінійку французького преміального Бренда. Випускаючи новий DS 9, Бренд DS Automobiles демонструє свої глобальні напрацювання: оригінальний дизайн, вишуканість салону, високі технології. Завдяки вражаючим характеристикам, преміальний седан DS 9 являє собою ідеальне поєднання історичної спадщини і чудових передових технологій. Новинка DS 9 - це запрошення заново відкрити для себе французьке досконалість в автомобільному світі. Презентація в Україні відбудеться у вересні 2021 року.
Але на цьому новинки Групи Stellantis не закінчуються, адже відповідно до глобального плану по електрифікації автомобілів групи, в Україні стартують продажі гібридних версій і повністю електрифікованих автомобілів. Так, кожен Бренд отримав в свій модельний ряд як і технологічний гібрид, так і повністю електрифіковану модель. В 2021 році Бренд PEUGEOT представив новий технологічний Plug-in гібрид PEUGEOT 3008 PHEV: сумарна потужність 300 к.с., повний привід, можливість руху тільки на електротязі! А тепер готується презентувати повністю електричний заряджений PEUGEOT 2008, зустрічайте вже цього літа.
Разом з запуском Нового крос-хетчбека CITROEN C4, Бренд розширює гаму двигунів і пропонує 100% -електричний ë-C4. Новинка має унікальний і зухвалий характер, уособлює собою нову концепцію в своєму сегменті. Завдяки піднятому кузові й спортивного силуету крос-хетчбек несе в собі риси кросовера. Аеродинамічні і плавні форми нової моделі втілюють фірмові риси Citroën, привносячи в модельну лінійку бренду нові прояви стилю. А також, модельний ряд Бренда поповнить Plug-in гібрид CITROEN C5 Aircross PHEV: запас ходу на електриці до 55 км (згідно WLTP), 225 к.с., розгін до 100 за 8,1 сек.
У свою чергу Бренд DS Automobiles вже має новий техно-флагман Бренда - заряджає гібрид DS 7 Crossback E-TENSE! Тепер кожен потенційний покупець може особисто випробувати всю силу електрифікації в справі: потужність 300 л.с., повний привід, можливість руху тільки на електротязі. А вже в листопаді ви зможете познайомиться з електричним DS 3 Crossback E-Tense, який поєднує в собі кращі напрацювання Бренда з футуристичний дизайном в стилі хай-тек.
А OPEL готується представити Нову OPEL Mokka, яка також отримала і повністю електричну версію. Електромобіль Opel Mokka-e поєднує в собі рух без вихлопних газів і захоплюючий драйв. Електромотор пропонує максимальну потужність в 100 кВт (136 к.с.) і крутний момент 260 Нм, причому все це можна отримати одразу після запуску - з першого обороту ротора! Швидкі реакції, спритність руху, хороша динаміка є ключовими характеристиками, які описують новинку-електромобіль.
Видатні події 2021 року
Минулий 2020 рік приніс Брендам Групи Stellantis не тільки зростання продажів, але і ряд престижних нагород і унікальних подій. Розповімо про це по проядку:
З моменту свого дебюту кросовер PEUGEOT 3008 отримав 67 міжнародних нагород, що ще раз підтверджує його технологічність, динамічність і економічність. І це логічно, адже PEUGEOT 3008 об'єднує в собі все, що потрібно сучасному водієві і навіть трохи більше. Він названий і «Кращим кросовером» на ринку або в своєму класі, і «Автомобілем року» в 19 країнах світу на 3-х континентах. Титул «Автомобіль року в Європі 2017 (COTY)», нагорода «Гран-прі за кращий інтер'єр» від Міжнародного Фестивалю автомобілів, звання «Кращий середньорозмірний SUV 2017» від Auto Express, нагороди «Кращий кросовер» і «Автомобіль року» від «Carbuyer »в 2017 і 2018 роках. Не залишилися осторонь і українці: автомобіль отримав нагороду «Кращий компактний кросовер 2018 року в Україні». І все це лише мала частина нагород PEUGEOT 3008! Ці титули дійсно заслужені: відмінні ходові якості, потужні і економічні дизельні мотори, яскравий зовнішній дизайн, інноваційний салон, максимально широкий набір передових технологій і систем.
Новий хетчбек PEUGEOT 208 став переможцем міжнародного конкурсу Car of the Year 2020 року, і був визнаний «Кращим автомобілем року». Яскравий і технологічний міський автомобіль підкорив журі конкурсу своїм сміливим дизайном і широким вибором силових агрегатів, адже PEUGEOT 208 єдиний серед конкурентів пропонує, як двигуни внутрішнього згоряння, так і електричну версію.
Бренд PEUGEOT неодноразово отримував титул «Авто Року» в Європі і займав почесні місця в рейтингу кращих автомобілів. Так на рахунку Бренда п'ять титулів Авто Року, їх удостоїлися PEUGEOT 504, PEUGEOT 405, PEUGEOT 307, PEUGEOT 308 і, звичайно, найтитулованіший кросовер PEUGEOT 3008. І в 2020 році відбувся переломний момент для Бренда PEUGEOT в Україні, революційний фастбек PEUGEOT 508 отримав визнання українців і професійного журі, і це доводить, що автолюбителі готові до новацій від французького Бренда.
Але далі пандемія і карантин в Україні, які тривають з початку 2020 року, зажадали винайти кардинально нові методи ведення бізнесу. З одного боку - обмеження на роботу автосалонів по продажу нових автомобілів. З іншого боку - все також висока необхідність власного автомобіля, в тому числі і як ще одного захисного бар'єру проти поширення вірусу. Відповіддю на такі зміни умов роботи стала послуга демонстрації онлайн складу автомобілів PEUGEOT: Бренд одним із перших на ринку дав таку можливість.
А тепер PEUGEOT пропонує подальший розвиток цієї ідеї - фірмовий «інтернет-магазин» для всього складу автомобілів PEUGEOT в Україні: як легкових, так і комерційних. Продумана система фільтрів дозволяє виставити пріоритетний фільтр, будь то ціна автомобіля або ж бажана модель. Вибравши модель, яка відповідає запитам, клієнт вже переходить до більш детального підбору автомобіля і у нього з'являється великий перелік фільтрів, таких як: двигун, коробка переда, тип кузова, потужність, рік випуску, колір. В результаті кожен покупець може вибрати ідеальний автомобіль під свої запити і фінансові можливості.
Пандемія не стала на заваді для нових перемог і досягнень, Група Stellantis святкує перемогу в престижному конкурсі «Міжнародний фургон року 2021» (International Van Of The Year 2021) зі своїми електричними моделями: PEUGEOT e-EXPERT, CITROЁN е-JUMPY, OPEL Vivaro-e . Дана перемога є відображенням успішної реалізації стратегії електрифікації модельного ряду Групи Stellantis. Завдяки наявності електромотора, одним з ключових переваг є можливість безперешкодного в'їзду в центральні частині європейських міст. Крім того, фургони нового покоління відрізняються масою інших переваг: комфорт у використанні, легкість адаптації під запити клієнтів, використання найсучасніших технологій.
У свою чергу в Україні стався «перезпуск» LCV-лінійки Бренда Opel. Відвідувачі виставки «АГРО-2020» на ВДНГ вперше змогли побачити повний оновлений модельний ряд комерційних автомобілів Бренда! Так, 2020 подарував українським покупцям оновлений модельний ряд комерційних моделей Бренда: Opel Combo Cargo, Opel Vivaro, Opel Vivaro Crew Cab і Opel Movano, а також пасажирські варіанти фургонів Opel Combo Life і Opel Zafira Life. Новинки розроблені на найсучасніших платформах Групи Stellantis і пропонують клієнтам економічні дизельні двигуни, унікальне оснащення і варіанти обладнання салону, передове оснащення і технології. У підсумку - в оновленій модельній лінійці Бренда кожен покупець знайде ідеальний комерційний автомобіль «під себе».
Також, Групи Stellantis не могла залишитися осторонь, з огляду на критичну ситуацію в світі і в Україні, зокрема. Так, в період з 17 квітня по 16 травня компанія «Пежо Сітроен Україна», представництво Групи Stellantis в Україні, спільно з партнером по переобладнанню автомобілів компанією «Автоспецпром», забезпечували безкоштовне сервісне обслуговування і ремонт автомобілів швидкої медичної допомоги PEUGEOT Boxer і CITROЁN Jumper. За минулий час було успішно обслужено і відремонтовано 100 автомобілів медичної допомоги. І ми впевнені, що технічне «здоров'я» цих автомобілів допомогло врятувати людське здоров'я, а можливо і життя, багатьох українців.
За місяць роботи програми - з 17 квітня по 16 травня - було в обслуговуванні і / або відремонтовано 100 автомобілів швидкої медичної допомоги на базі PEUGEOT Boxer і CITROЁN Jumper. Участь в програмі взяло 24 дилерських центри, розташованих в 16 регіонах країни - таким чином, була покрита фактично вся територія України. Загальна вартість робіт склала 2,6 млн. Грн., Було усунуто понад 300 несправностей. Що не так вже й багато, якщо взяти до уваги факт усередненого віку автомобілів в 4,5 року і при середньому пробігу більше 185 тис. Км: виходить, що в середньому кожен автомобіль швидкої медичної допомоги щорічно проїжджає понад 41 тис. Км - в 2 -3 рази більше пробігу звичайного автолюбителя.
Лідери ринку LCV автомобілів. Впевнена робота з корпоративними клієнтами.
Бренди Групи Stellantis є лідерами на ринку LCV, за результатами 2020 року бренди PEUGEOT, CITROEN і OPEL сумарно мають 30% частки ринку з 2731 проданими автомобілями. Стандартно лідерами є средньорозмірні фургони CITROЁN Jumper і PEUGEOT Boxer, які також є лідерами в своєму сегменті.
Маючи відмінно сформований модельний ряд LCV автомобілів Брендів, це дозволяє відповідати всім запитам клієнтів і пропонувати самі різні автомобілі, починаючи автомобілями для швидкої допомоги, і закінчуючи компактними пожежними.
Комерційні автомобілі CITROЁN мають відмінні рекомендації в Україні: висока надійність, відмінна витривалість, невисокий витрата палива, мінімальні витрати на експлуатацію. А тому не дивно, що їх постійно вибирають різні підприємства, фірми, організації. І як приклад - велике замовлення автомобілів CITROЁN Berlingo VU від компанії «Нова пошта». Офіційний дилер Бренда «ВИДИ Елеганс» у 2020 році передали дві партії автомобілів: по 51 шт. в кожній, сумарно 102 одиниці. І це тільки початок - на цьому співпраця не закінчується, заплановані подальші поставки.
В умовах сучасної тісної міської забудови все більш важливим фактором для автомобіля стає його маневреність. Причому дане твердження справедливо також і для автомобілів спеціального призначення - наприклад, пожежних. Бренд PEUGEOT стежить за сучасними тенденціями і запитами клієнтів, завжди пропонуючи відмінні рішення навіть для вузькоспеціалізованих завдань. Так, з недавнього часу PEUGEOT спільно з компанією по переобладнанню Tital пропонують унікальний автомобіль для надання першої пожежної допомоги і швидкого реагування в великих містах.
4 березня рятувальники Львівщини отримали три нових пожежних автомобіля першої допомоги АПП-2 марки Peugeot Boxer, укомплектовані аварійно-рятувальним обладнанням та пожежно-технічним інструментом.
Нова Бренд-айдентіка Брендів PEUGEOT і OPEL
2020 рік приніс зміни не тільки в модельний ряд Брендів, а й в сам стиль. Так, Бренд Opel придбав новий вигляд. Філігранно накреслені фірмова емблема, новий шрифт «Opel Next» і яскраво-жовтий колір Opel демонструють інноваційний потенціал Бренда. Мета іміджевого поновлення - виглядати ще більш сучасно і сміливо. Адже Opel завжди був символом демократизації інновацій і мобільності. І «Новий Opel» в оновленому фірмовому стилі відображає цей дух.
А 25 лютого 2021 років Бренд PEUGEOT представляє свій новий логотип: герб, прикрашений чудовою головою лева. Починаючи з 1850 року, у PEUGEOT було десять логотипів, на кожному з яких випливала емблема лева. Сьогодні світ зустрічає одинадцяту версію: ще більш стрімку, ще більш якісну, ще більш елегантну.
PEUGEOT - це Бренд, що йде в ногу з часом. І навіть часом випереджаюче свій час - адже Бренд прагне до інновацій, передбачає зміни, прокладає шлях до нових рішень мобільності. Бренд PEUGEOT пережив всі революції: промислову, технічну, політичну, соціальну, цифрову - а тепер і екологічну. Перехід до мобільності з нульовим рівнем викидів вуглекислого газу лежить в основі стратегії сталого розвитку в ім'я впевненого майбутнього.
Народження нової зірки Stellantis несе свої зміни, але головний акцент в роботі від цього не змінюється - турбота про клієнта і надання якісного продукту і послуг це наш пріоритет.