Висока якість автомобілів Citroën, які виробляє французький концерн PSA (Peugeot Société Anonyme, виробник брендів Citroën, Peugeot, Opel, Vauxhall, DS Automobiles) традиційно дозволяла зменшити вартість володіння транспортним засобом в порівнянні з марками інших виробників. Це підтверджується фактами - різні моделі легкових авто, особистих та комерційних, як Citroеn, так і Peugeot, неодноразово посідають верхні рядки в рейтингах найнадійніших автомобілів в різних країнах світу.
Впевненість виробника в якості своєї продукції дала можливість компанії Citroёn зробити безпрецедентний крок назустріч споживачам в Україні - з недавнього часу група PSA збільшила міжсервісний інтервал ТО, а також надала можливість збільшити гарантійний термін обслуговування автомобілів. З огляду на зниження розцінок на послуги сервісного обслуговування в офіційних сервісних центрах Citroën, зміни, що відбулися, сміливо можна назвати революційними. Їх вже належно оцінили власники легкових авто Citroën, особливо комерційного транспорту, оскільки саме ці моделі працюють з повним навантаженням. Запропоновані зміни надали можливість знизити витрати на володіння авто, а значить, збільшити рентабельність бізнесу.
Більше міжсервісний пробіг - менша вартість ТО
Не потрібно проводити складні розрахунки, щоб переконатися - навіть незначне збільшення інтервалу міжсервісного пробігу приносить відчутну економію власнику автомобіля. Фактично, виробник знижує для споживача вартість машини завдяки досконалішим технологіям та суворому дотриманню політики якості. Лише деякі марки мають ресурс для збільшення інтервалу між ТО. Тим більше вражає рішення групи PSA про збільшення пробігу між плановим технічним обслуговуванням Citroёn з 10 000 км до 15 000 км. Це кратно збільшило пряму економію власників автомобілів. Фахівці порталу AUTO-Consulting проілюстрували цей факт цифрами, порівнявши вартість ТО при пробігу авто до 120 тис. км включно.
Проведене дослідження показує, що економія тільки на вартості ТО через збільшення міжсервісного пробігу та зниження ціни на послуги офіційного сервісу знаходиться в межах від 9438 грн до 17225 грн.
Ще більше вражає аналіз абсолютної вартості планового техобслуговування комерційних автомобілів Citroën, Peugeot та найближчих конкурентів-однокласників, представлених на ринку України.
У всіх сегментах автомобілі групи PSA лідирують, в грошовому вираженні перевага Citroën та Peugeot може перевищувати суму 26 000 грн, яку економить власник транспортного засобу.
Ще більше переваг для власників Citroën в Україні
Однак не варто думати, що для корпоративних клієнтів Citroën переваги обмежені тільки збільшенням міжсервісного пробігу й зниженням вартості планового ТО. Програма оновлення клієнтської сервісної служби автовиробника передбачила кардинальне оновлення переліку послуг, поліпшення їх якості. Нововведення, які клієнти з корпоративного сектора вже оцінюють упродовж 2-х років, містять декілька ключових покращень.
Особливо слід відзначити той факт, що власники комерційних автомобілів Citroën мають можливість укласти договір на додаткове гарантійне обслуговування авто, збільшивши його термін до 5-ти років або до 200 000 км пробігу.
Для зручності клієнтів групи PSA введений формат мультибрендової СТО - тепер власники Citroën, Peugeot і Opel зможуть отримати повний комплекс послуг на одній з мультибрендових сервісних станцій, що економить час на ТО та ремонтні роботи.
За матеріалами: autoconsulting.com.ua