Нагорода відображає новаторський характер унікального електромобіля, який є відповіддю на запит індивідуальної мобільності та свободи пересування. Модель Ami - це оригінальна і додаткова альтернатива міському транспорту, доступна будь-якій людині у віці від чотирнадцяти років. Новинка пропонує компактні габарити і закриту кабіну для двох людей - ідеальний варіант для міських поїздок.
НОВА ЗІРКА НАРОДИЛАСЯ!
Електромобіль CITROЁN Ami – це практична відповідь на запити мобільності сьогоднішнього дня. Завдяки компактним розмірам, унікальному дизайну, новаторським візуальним рішенням в оформленні, модель Ami порушує устояні правила і вмить викликає прихильність.
У даному випадку, філософія мислення виходить далеко за межі самого об'єкта і поширюється на всю екосистему Ami. Як з точки зору повністю цифрового способу взаємодії, так і з точки зору способу поширення новинки.
Головні фактори, які привабили журі конкурсу AutoBest, такі:
- Рішення для індивідуальної мобільності людини
- Ami – це 100% електромобіль: нульові викиди СО2, доступ в усі закриті центральні частини європейських міст, тиха і м'яка їзда. Акумулятор заряджається всього за три години від звичайної побутової розетки – немов ваш смартфон.
- Компактний і зручний – невелика довжина кузова (2,41 м) і мінімальний діаметр розвороту (7,2 м) гарантують простоту міських поїздок і легкість паркування.
- Захищений і комфортний автомобіль – маленький зовні і просторий всередині, з відмінним запасом місця для двох людей і їх багажу, а також зі світлим і теплим салоном.
- Відмінні можливості персоналізації – оригінальний стиль, інноваційний дизайн, використання симетричних деталей, шість наборів персоналізації. Ami по-справжньому виділяється!
Доступний для всіх і для кожного
- Електромобілем Ami у Франції можна управляти без водійських прав за умови досягнення 14-річного віку.
- Привабливі і гнучкі тарифи на використання, де кожен клієнт знайде підходящий варіант - починаючи від варіанту покупки за 6000 євро (за вирахуванням бонусу 900 євро), продовжуючи варіантом довгострокової оренди з оплатою 19,99 євро на місяць, і завершуючи варіантом кар-шерінгу за 0,26 євро за хвилину.
- Новинка також пропонується для співробітників різних компаній, найманих водіїв, тд.
Продажі – з використанням цифрових технологій
- З моделлю Ami Бренд CITROЁN заново винаходить методи продажу і розподілу автомобілів, як відповідь на зміни стилю життя потенційних клієнтів. Єдиний сайт для продажу в режимі онлайн (www.store.citroen.fr/ami) розроблений так, щоб максимально спростити взаємодію з клієнтами, зберегти їх час, але дати повну свободу вибору.
- Електромобіль доступний в режимі «24/7» в будь-якому місці з будь-якого сучасного гаджета - смартфон, планшет, комп'ютер. Електромобіль Ami можна досконально вивчити, налаштувати, замовити та оплатити, навіть не виходячи з дому. Також клієнт може замовити пробний тест-драйв, отримати додаткову інформацію через спеціальний колл-центр, переглянути список авторизованих дилерів, вибрати адресу доставки, тд.
- Ще одна оригінальна особливість продажів Ami: електромобіль можна доставити прямо додому клієнтові - як будь-який інший споживчий товар, замовлений в інтернет-магазині.
Особливі методи дистрибуції товару
У партнерстві з мережею Fnac-Darty - французьким лідером в області дистрибуції товарів, продаж «онлайн», і роботи з клієнтами - Бренд CITROЁN демонструє інноваційний підхід до потенційних клієнтів і повністю відповідає вимогам ринку міської мобільності.
Електромобіль Ami може бути представлений як центральна ланка цілого комплекту, який змітає традиційні правила вибору автомобіля в автосалоні. Потенційний покупець може «грати» з оздоблювальними матеріалами (дерево, метал) і кольором кузова (доступний помаранчевий декор), щоб додати автомобілю свіжий, оригінальний, незвичайний вигляд. Різні аксесуари і накладки кріпляться до основних панелям Ami ніби елементи конструктора.
Повноцінні і оригінальні способи тест-драйву для клієнтів
Для того, щоб забезпечити можливість тест-драйву електромобіля Ami максимально можливій кількості клієнтів, Бренд CITROЁN прийняв рішення розширити традиційну тестову програму.
- Мобільні точки продажів і проведення тест-драйвів цього літа вже подорожували по всій території Франції.
- Вибір компанії-партнера Fnac and Darty також дозволив розширити тестову базу для моделі Ami через магазини партнера.
- Максимальне залучення мережі CITROЁN до тест-драйву новинки.
- Виїзні тест-драйви - біля будинку потенційного клієнта.
Електромобіль CITROЁN Ami справив відмінне враження не тільки на журі конкурсу AutoBest, але також на громадськість і реальних покупців. На сьогоднішній день близько 2400 клієнтів у Франції вже вибрали для себе це інноваційне рішення персональної мобільності під назвою Ami: легкий, електричний, доступний - ідеальний для міста!