CITROËN пропонує клієнтам альтернативу звичним моделям хетчбеків та кросоверів – оригінальний крос-купе дизайн в новому фастбекові С4 Х готовий розширювати грані звичного.
Ідеальні пропорції новинки поєднують елегантність силуету фастбека з сучасними характеристиками кросовера – довжина 4,6 м, об'єм багажного відділення 510 літрів, збільшений простір для задніх пасажирів, покращена аеродинаміка.
Високий комфорт завдяки ексклюзивній програмі CITROËN Advanced Comfort з сидіннями Advanced Comfort та підвіскою CITROËN Advanced Comfort®.
Покращений інтерфейс завдяки новій мультимедійній системі MyCITROËN Drive Plus, яка дебютувала в флагманській моделі C5 X.
Широкий вибір агрегатів – унікальна повністю електрична версія для Західної Європи, потужні бензинові двигуни та еконічний дизель для Східної Європи.
Бренд CITROЁN готовий представити унікальний фастбек, який пропонує клієнтам бажану альтернативу між хетчбеком та кросовером – зустрічайте новий C4 X та повністю електричний ë-C4 X. Дана новинка кидає виклик традиційним визначенням кузова компактних автомобілів, щоб запропонувати клієнтам щось унікальне: крос-дизайн, який поєднує елегантний силует фастбека з сучасним обрисами кросовера та витонченістю і просторістю 4-дверного автомобіля.
Маючи довжину 4600 мм, нові ë-C4 X і C4 X акуратно вписуються в лінійку CITROËN між хетчбеком C4, його довжина 4360 мм, і C5 X з довжиною 4800 мм. Колісна база становить 2670 мм і є такою ж як у C4, оскільки обидва базуються на платформі CMP. Та і зовні CITROЁN C4 X багато в чому схожий з С4 – однакова передня частина з характерними Y-подібними оптичними блоками, захисні пластикові накладки на кузові і збільшений кліренс, проте сильно відрізняється нахиленою лінією даху в задній частині, що перетворює новинку на фастбек. Чіткі лінії даху плавно переходять у подовжений багажник, з легкістю маскуючи 510 літрів корисного об’єму. Ззаду встановлена Y-подібна світлова оптика, яка гармонійно поєднується з головним світлом, а також доповнює замаскований спойлер, що в сумі додає брутальності обліку автомобіля. Такий нахил даху забезпечує автомобілю гарний аеродинамічний коефіцієнт Сх – 0,29, а це безпосередньо впливає на запас ходу та економію палива.
СПОКІЙ, КОМФОРТ ТА ПРОСТІР
Новий C4 X та електричний ë-C4 X пропонують масу переваг не тільки для водія, а і для пасажирів. Збільшене багажне відділення має корисний об’єм в 510 літрів, тому не потрібно турбуватися про місткість авто під час поїздок всією сім’єю – для валізи кожного з пасажирів знайдеться місце. У нових CITROËN ë-C4 X і C4 X водії та їхні пасажири отримають неперевершене відчуття спокою, комфорту та простору завдяки досвіду програми CITROËN Advanced Comfort. Це особливо помітно під час їзди на задніх сидіннях завдяки надзвичайним 198 мм простору для колін другого ряду та більш відкинутій (27 градусів) спинці заднього сидіння, а його ширина в 1800 мм означає, що три людини можуть зручно сидіти поруч. Додатком до програми CITROËN Advanced Comfort у нових моделях ë-C4 X та C4 X є ексклюзивні сидіння Advanced Comfort. Широкі та зручні сидіння мають спеціальну піну, яка потовщена на 15 мм, що дозволяє почуватися так, ніби пасажири сидять у затишному кріслі, ізольовані від шуму та нерівностей дороги внизу.
ПРОГРЕСИВНІ ГІДРАВЛІЧНІ ПОДУШКИ
Непомітна для водія та пасажирів, але необхідна для комфортної їзди пасажирів нових ë-C4 X та C4 X, є інноваційна та ексклюзивна система підвіски CITROËN Progressive Hydraulic Cushions.
У системі використовуються два прогресивні гідравлічні відбійники в поєднанні з амортизатором і пружиною на кожному кутку автомобіля замість механічних упорів — один для стиснення, інший для декомпресії (або відскоку).
Підвіска працює у два етапи залежно від докладених зусиль. При легкому стисканні та розтисканні пружина та амортизатор керують вертикальними рухами разом, без допомоги гідравлічних упорів. Однак наявність гідравлічних упорів дає інженерам CITROËN більше свободи у налаштуванні підвіски для досягнення знаменитого ефекту «чарівного килима», що створює враження, що автомобіль ковзає по нерівній поверхні.
При сильних ударах пружина і амортизатор працюють разом з гідравлічними компресійними або декомпресійними упорами, поступово уповільнюючи рух і згладжуючи поштовхи в кінці діапазону. На відміну від механічного упору, гідравлічний упор поглинає і розсіює цю енергію.
НОВА МУЛЬТИМЕДІЙНА СИСТЕМА ДЛЯ ПОВНОГО ПІДКЛЮЧЕННЯ ДО АВТОМОБІЛЯ
Нові моделі CITROËN ë-C4 X та C4 X виводять можливості підключення до мультимедіа на вищий рівень завдяки наявності абсолютно нового інформаційно-розважального інтерфейсу My CITROËN Drive Plus, нещодавно представленого на флагманському CITROËN C5 X. Цей інтуїтивно зрозумілий інтерфейс використовує 10-дюймовий HD-екран і може повністю персоналізуватися клієнтами за допомогою системи «віджетів». Тепер знайомі по смартфонам та планшетам віджети забезпечують швидкий спосіб перегляду додатків та контенту на сенсорному екрані автомобіля без необхідності відкриття програми.
Новий інтерфейс також включає розпізнавання голосу та запуск роботи цифрового помічника, який задіюється командою «Привіт, Сітроен». Система розпізнавання голосу зможе розуміти 20 мов, забезпечувати візуальний зворотний зв'язок та реагуючи на значно більшу кількість команд для систем автомобіля, таких як клімат-контроль, аудіосистема та робота з телефоном. Дана система може зберігати до 8 профілів, у кожному профілі може бути до двох смартфонів, а також тепер доступне бездротове підключення. Нові CITROËN ë-C4 X та C4 X оснащені чотирма USB-роз'ємами для зручного заряджання телефону або планшета: два в нижній частині центральної консолі та два в задній частині автомобіля для легкого доступу пасажирів. У кожному випадку встановлено одне гніздо типу USB A і одне гніздо типу USB C.
СУЧАСНІ ТА ЕФЕКТИВНІ ДВИГУНИ ДЛЯ НОВОГО C4 X
Новий CITROËN C4 X оснащуватиметься перевіреними, ефективними, екологічно чистими та високопродуктивними двигунами внутрішнього згоряння CITROËN, які задовольняють будь-які потреби. Так в лінійці двигунів доступні перевірні часом 3-циліндрові бензинові двигуни PureTech з турбонаддувом та безпосереднім упорскуванням палива у поєднанні з механічно або автоматичною коробкою перемикання передач:
• 1,2 PureTech 100 в поєднанні з 6-МКПП;
• 1,2 PureTech 130 , який оснащується 8-ступеневою автоматично КПП.
Також новинка буде доступна з найновішим економічним турбодизельним двигуном 1,5 BlueHDi 130 у поєднанні з автоматичною коробкою передач EAT8.
Новий CITROËN ë-C4 X із його крос-дизайном унікальний у сегменті компактних автомобілів масмаркету. Це не тільки єдиний автомобіль, в якому елегантність фастбека поєднується з елементами стилю позашляховика та витонченістю 4-дверного автомобіля, а й єдиний автомобіль, що пропонує все це з абсолютною тишею в салоні та безтурботністю повністю електричного водіння, ще й за доступною ціною.
В електричній версії e-C4 X використовується електродвигун потужністю 135 к.с. та акумулятор ємністю 50 кВт/год, ємність якого дозволяє проїхати на одному заряді до 360 км пробігу. Позначка 100 км/год досягається за 9,7 секунди, а максимальна швидкість обмежена на 150 км/год. Домашня зарядка типу Wall-Box на 7,4 кВт заряджає батарею за 7,5 години, а від громадських чарджерів машина може поповнювати енергозапас до 80% за 30 хвилин (максимальна потужність зарядки – 100 кВт).
Нові CITROËN ë-C4 X та C4 X приєднуються до моделей C4, C5 Aircross та C5 X останнього покоління, пропонуючи клієнтам справді повний набір новітніх технологій допомоги водію та безпеки. Новинка пропонує до 20 удосконалених систем допомоги водієві CITROËN, які допомагають підвищити безпеку водіння.
Новинка буде вироблятися на заводі Stellantis у Вільяверді у Мадриді, Іспанія і надійде в продаж на європейські ринки вже в восени цього року. Представництво Бренду в Україні працює над поставкою даного автомобіля в країну в першій половині 2023 року.